יצירת אופטימיזציה לדף נחיתה לקבלת לידים

לתפוס את תשומת הלב של הגולשים זו משימה קשה. בפוסט זה אשתף במספר טיפים שיכולים לעזור לכם לבנות את דף הנחיתה, כך שיתפוס את תשומת הלב של הגולשים שלכם.
תמונה לפוסט יצירת אופטימיזציה לדף נחיתה לקבלת לידים

הסחות דעת קיימות בכל מקום בעיקר באינטרנט, אין סוף פרסומות, פופ-אפים, התראות ועוד. לכן מאוד קשה לתפוס את תשומת ליבם של הגולשים בדף הנחיתה שלכם. שלא לדבר על השארת הפרטים שלהם בטופס הלידים. כדי להצליח לגרום לגולשים להשאיר פרטים, צריך ליצור אסטרטגיה עיצובית יעילה, תוכן ממוקד ורלוונטי ללקוח הפוטנציאלי.

 

אופטימיזציה לדף הנחיתה

לדף נחיתה מתוכנן נכון ומותאם ללקוח הפוטנציאלי, סיכויי המרה (השארת ליד) גבוהים יותר. צריך להבין שהאתר שלכם הוא חלון הראווה (קלישה שכולנו אוהבים להשתמש בה), ואם החלון אינו מזמין ולא עונה על דרישותיו של הלקוח, הסיכוי להמרה פוחת משמעותית. צריך לשים דגש על מספר עקרונות ליצירת דף נחיתה ממיר והם:

 

העברת מסר ברור של הצעת ערך (Value proposition)

"התועלת הייחודית שיקבל הלקוח כתוצאה ממימוש העסק" -אריק הריסון-

דף הנחיתה אמור להיות ברור ומדויק, לשקף את הפחדים, הנקודות והחולשות הכואבות של הלקוח הפוטנציאלי שלכם והשירות אותו אתם נותנים יפתור לו את הבעיה. בין אם זה קורס, מדריך או וובינר. דף הנחיתה צריך להיות ברור, מה הלקוח צריך לעשות כדי לקבל את התוכן, שירות אותו אתם נותנים.

 

קריאה לפעולה

מטרת דף הנחיתה היא לאסוף פרטים של לקוחות פוטנציאליים ובתמורה להעניק להם תוכן, קופון שירות ועוד. לכן כדאי לצמצם את הניווט בדף לכמה שפחות ולצרף קריאה לפעולה (CTA) המוצגת בצורה ברורה. על מנת שהגולשים יזהו במהירות וידעו היכן הם צריכים ללחוץ, ומה תהיה התוצאה מלחיצה זו. פעולות כמו להורדה, יצירת קשר, הרשמה וכו". מומלץ למקם את הקריאה לפעולה במספר מקומות בדף הנחיתה, לדוגמא בהתחלה באמצע ובסוף. כדי שהגולשים לא יצטרכו לחפש איפה הם צריכים ללחוץ בשביל לקבל את מה שאתם מציעים. השקיעו בקופי טוב בקריאה לפעולה שלכם כך תגדילו את אחוזי ההמרה ביותר מ150%.

 

מדיה תמונות וסרטונים

צרפו לדף הנחיתה שלכם תמונות וסרטונים רלוונטיים, שימשכו את תשומת ליבם ובכך יעודדו אותם להשאיר פרטים. תוכן המדיה חייב להיות בהקשר ישיר למה שאתם מציעים, אחרת זה גורם לתסכול ובלבול רב בקרב הגולשים שלכם , ויעלה את אחוזי הנטישה (Bounce Rate). 

 

הוכחה חברתית

הוכחה חברתית היא עדות לכך שאנשים אחרים רכשו ומצאו ערך במוצר או בשירות. אנשים נוטים יותר לרכוש מוצר שאחרים כבר רוכשים, הוכחה חברתית יכולה להיות דרך להגדיל את ההמרות בדף הנחיתה שלכם. דוגמאות להוכחות חברתיות: ביקורות של גולשים, לוגואים של חברות שעובדים אתכם, רייטינג 1 עד 5 ועוד.

 

דף נחיתה שנטען מהר

דף נחיתה שנטען לאט זה BIG NO NO, דף נחיתה חייב להיות מהיר! טעינת דף שלוקחת הרבה זמן תגדיל את האחוזים לנטישה.

 

התאימו את המסר של דף הנחיתה לקמפיין

כאשר אתם עושים קמפיין, חשוב להתאים את רלוונטיות המודעה ומילות המפתח  לדף הנחיתה שלכם. כאשר לקוח פוטנציאלי לוחץ על המודעה שלכם, הוא לוחץ בגלל המסר שהעברתם לו במודע בהתאם למילות המפתח שהוא חיפש. כאת הוא מצפה לקבל מידע רלוונטי מדף הנחיתה שלכם התואם את המסר המודעה. לדוגמא: גולש חיפש "ניקוי מזגנים בחיפה". לחץ על המודעה שלכם כי המסר היה רלוונטי. כשהוא נכנס לדף הנחיתה שלכם, הדף דיבר רק על "התקנת מזגנים בחיפה". ישנו סיכוי גבוה מאוד שהגולש, אותו לקוח פוטנציאלי לא ישאיר פרטים כלל.

 

אני בטוח בזמן קריאת פוסט זה קיבלת לפחות 2-3 התראות ו-שיחת טלפון אחת. גם אתם מתמודדים עם הקושי להיפטר מהסחות, כך גם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. לכן נסו למקד את דף הנחיתה שלכם ככל האפשר ולהעביר מסר חד וברור.

שיתוף:

Facebook
LinkedIn
WhatsApp

אל תפספסו

הירשמו לניוזלטר כדי להישאר מעודכנים. בלי ספאם, רק תוכן על שיווק ועיצוב.

עוד מהבלוג